Wat is Mystery Calling?

Met Mystery Calling wordt uw bedrijf gebeld door één van de medewerkers van de Onderzoekfabriek. Tijdens dit telefoongesprek met uw bedrijf zal deze medewerker problemen voorleggen en vragen stellen. Zo wordt het voor u eenvoudig om een onafhankelijk en objectief beeld van uw serviceverlening en bedrijfspresentatie te krijgen. Mystery Calling maakt hiermee voor u de volgende punten inzichtelijk:

  • Hoe is de klantervaring bij het eerste contact en welke indruk geeft het bedrijf aan de klant?
  • Wordt er door de medewerker conform de procedures gehandeld en maakt de medewerker gebruik van de juiste formaliteiten en beleefdheidsvormen?
  • Wordt er interesse getoond door de medewerker van uw bedrijf en stelt deze medewerker de juiste vragen om de behoefte te achterhalen?
  • Wordt er goed ingespeeld op de interesse van de klant en is er de juiste informatieverstrekking?
  • Stuurt de medewerker aan op het afsluiten van een order of de aanschaf van het product?

Wilt u meer weten of heeft u vragen over Mystery Calling? Neem dan contact op met De Onderzoekfabriek.

Vraag vrijblijvend een offerte aan!