Wat is Mystery Shopping?

Mystery Shopping is een instrument waarmee u, vanuit het perspectief van de klant, een onafhankelijk en objectief beeld krijgt van uw organisatie. U analyseert hiermee uw serviceniveau, klantgerichtheid en winkelpresentatie. Tijdens een Mystery Shop wordt uw winkel of bedrijfspand bezocht door een opgeleide Mystery Shopper van de Onderzoekfabriek. Deze Mystery Shopper zal zich tijdens het bezoek voordoen als één van uw klanten. Onderwerpen die met een Mystery Shop worden beantwoord zijn:

  • Hoe worden de klanten ontvangen door uw personeel?
  • Hoe wordt de presentatie en uitstraling van uw organisatie waargenomen?
  • Worden de klanten passend, pro-actief en vriendelijk geholpen?
  • In welke mate worden de behoeften van uw klanten achterhaald?
  • Wordt het beoogde serviceniveau behaald?

Met de resultaten van een Mystery Shop kunt u evalueren of uw team er in geslaagd is om de gewenste klantbeleving te creëren.

Wilt u meer weten over Mystery Shopping of heeft u vragen? Neem dan contact op met De Onderzoekfabriek.

Vraag vrijblijvend een offerte aan!